tirsdag 3. november 2009

Folksomt foredrag

Mykji folk møtt opp på lysbildeforedrag på Leite sist helg. Jeg ble overveldet over hvor mange som ville hjelpe til med organisering av kvelden. Og enda mer overveldet ble jeg da jeg så hvor mange som kom. Enkelte var til og med langveisfarende! Utrolig! Takk for at dere tok turen, alle sammen!! Det føles merkelig å ta penger for at folk skal se mine bilder og høre min historie. Likevel er det givende og moro å få lov å formidle livet på Svalbard - og ikke minst livet på fangst... Svalbard er i vinden og populært som aldri før. Og det er sikkert derfor forespørslene om foredrag nå "hagler" inn. Jeg gleder meg til å fortelle flere om fangstliv og drømmen som ble virkelighet, For hver gang gjenoppleves litt av det fantastiske livet i Mushamna...


A lot of people came to see photos from Svalbard at the local public house, Leite, last weekend. I was amazed by how many people that showed up! Some of them even drove quite far to hear me talk about the trapper life. Amazing! Svalbard and the Arctic is always popular, so I guess that is why I am asked to give talks at various places in Norwau during the comming year. For me it is nice to be able to share my fantastic year with so many people. And at the same time I "re-live" a little bit of my dream every time I share it with somebody. Thank you!


Ingen kommentarer: