fredag 23. oktober 2009

Lysbildeforedrag på Leite


Lysbildeforedrag i Oslo er vel overstått. Ca 100 mennesker frøs seg gjennom en 40 minutters Svalbardreise - i et iskaldt telt i Middelalderparken... Tusen takk til alle som tok turen!

Førstkommede søndag skal jeg holde foredrag på Leite forsamlingshus i hjembygda Straumsnes (Tingvoll på Nordmøre). Jeg er fryktelig ambivalent til å stikke hodet fram over alt. Akkurat nå vil jeg heller ut og nyte høstsola i steden for å forberede foredrag! Men søndag 25. oktober klokka 20:00 starter nok en framvisning. Og i hjembygda blir jeg nok mer nervøs enn noe annet sted...!


Last weekend I spoke to 100 people in Oslo, guiding them through a "trapper year" at Mushamna. Sunday I will give the same talk in my home town, Straumsnes. I am more nervous than ever! But hopefully peolpe who show up will find it interesting...

2 kommentarer:

Cirkumpolar sa...

Inspirerende foredrag på søndag! Tusen takk!

Øistein sa...

Dette tenker jeg ble knallbra! Skulle ønske dette passa inn med ei Tingvollhelg for min del og.

Håper vi snakkes igjen om ikke så alt for mange år! :)